Pro žadatele
Zájemci o bližší informace se prosím obracejte v pracovní době (od 7.00 do 15.00) na sociální pracovnici Mgr. Bc. Janu Šoralovou na tel: 725 885 340, nebo email: s.pracovnik@ustav-tremosna.cz
Pokud se Váš rodinný příslušník nachází ve zdravotním stavu, ve kterém je potřeba využít služeb speciálního sociálního zařízení "Domov se zvláštním režimem", jste na správné adrese.
Pokud kontaktujete sociální pracovnici (telefonicky či emailem), vyžádejte si zaslání prvotní informační dokumentace emailem. Bude Vám obratem zaslán jak úvodní informační list, ve kterém najdete základní důležité informace, včetně aktuálního cenového rámce, tak i v příloze soubor veškerých žádostí, které budete při případné spolupráci potřebovat. Po zaslání vyplněných žádostí zpět, Vás budeme sami kontaktovat a dohodneme termín osobní schůzky a prohlídky Ústavu.
Pokud tak neučiníte, postupujte dále takto:
První krok:
Každý občan má právo požádat o umístění v několika sociálních zařízeních najednou, ideálně v kraji, kde má trvalé bydliště. Každé sociální zařízení našeho typu, v našem kraji, každého žadatele, v případě jeho dobrovolného souhlasu, uvede v portálu krajského úřadu Plzeňského kraje, který žádosti, z důvodu možné duplicity, eviduje. Pro tuto registraci je potřeba v prvním kroku vyplnit a nám odevzdat žádost o zaevidování a podepsat souhlas se zpracováním osobních údajů. Tímto krokem se dostanete "pouze" do evidence.
Dokumenty ke stažení zde:
souhlas se zpracováním osobních údajů
Pro vyplnění těchto dokumentů ještě není nutné docházet za praktickým či ošetřujícím lékařem. V případě vyplnění těchto dokumentů je jakkoli doručte na adresu našeho ústavu. Sebe či své blízké tak dobrovolně, zcela nezávazně, zaevidujete jako potencionálního zájemce o námi nabízenou službu.
Pokud s evidencí na "portálu Plzeňského kraje" nesouhlasíte, vyplňte jednoduše stejnou Žádost o zaevidování.docx dále pak tento souhlas-se-zpracovanim-Ústav.docx . Následně oboje doručte na adresu našeho ústavu či si sjednejte osobní schůzku, viz kontakt . V případě zaslání dokumentů poštou, budete následně telefonicky kontaktováni pracovníkem našeho ústavu a bude s Vámi domluven termín osobní schůzky.
Druhý krok:
Při osobní schůzce, v prostorách našeho ústavu, Vám bude vše vysvětleno, prodiskutována aktuální možnost případného přijetí a dojde k prohlídce areálu. V případě zájmu Vám bude předána žádost o přijetí (žádost o poskytnutí služby) , v tištěné podobě. Bude Vám umožněna prohlídka zařízení, popř. žádost předvyplněna. Jsme sociálním zařízením v režimu DZR. Jsme tudíž zařízením pro klienty s psychiatrickým onemocněním, např. různými typy demence, včetně stařecké, Alzeimerovou chorobou, atd., nebo pro osoby, u kterých se v budoucnu onemocnění podobného typu předpokládá.
Žádost o přijetí ke stažení zde:
žádost o přijetí (žádost o poskytnutí služby)
Vyplněnou žádost o přijetí (žádost o poskytnutí služby) doručíte na adresu ústavu viz kontakt . Průběžně budete sociální pracovnicí našeho ústavu paní Mgr, Bc. Janou Šoralovou, Dis. , osobně či telefonicky instruováni, až do finálního přijetí do ústavu.